subota, 9. travnja 2016.

Girl Life Hacks w/Be Imaginitive






Bok svima!


Danas vam pišem Girl Life Hacks sa Carlom sa bloga Be Imaginitive. Ona mi je stvarno puno pomogla da se osamostalim na blogu, i sada pišemo collab! Pa evo, Girl  Life Hacks!



1. Split Ends


Vrhovi na kosi se mogu riješiti i kod kuće, i to na lakši način. Samo uzmite škare za šišanje i zavrtite pramen kose. Ono što je izvan tog vrtloga su vrhovi! Oni nisu samo tamo dole.







2. Eyeliner


Kada nemate eyeliner, ili ovo samo želite isprobati uzmite jednu šalicu tople vode i namočite crnu bojicu. Radi kao liner, no ne rade sve bojice isto.







3. Suhe usnice



Kada imate suhe usnice namočite vrećicu zelenog čaja i ocijedite ostalu vodu. Ovo samo držite na usnicama i biti će mekše.







4. Gdje držati ukosnice


Da ih ne izgubite, stavite ih na očito mjesto. Ja sam na ovu malu pločicu sa natpisom koja stoji kraj moga stola. Sada ih barem ne gubim :P






5. Eyeshadow lipstick


Ponovo, ako nemate ruž ili samo ovo želite isprobati, prvo stavite malo labela ili kreme na usne.






Onda uzmite eyeshadow (sjenilo) i stavite ga na usne.




Labelo ili krema ih drže na usnicama, i sprječavaju ih da budu suhe sa ovim miksom.



6. Kako osušiti prištiće


Uzmite malo baby pudera, znam da ga imate... I stavite ih na svoje male, velik, srednje vulkane kako bi ih osušili. 





7. Dry Shampoo


Isto tako za baby puder, možete ga koristiti i za suhi šampon za kosu. Upija, i daje volumen! Samo nemojte staviti previše jer ćete izgledati kao da imate sjede.



----


I to je to! Baš su zanimljvi hack postovi za pisati, mogli bi očekivati još jedan u budućnosti, hehe.


To je sve za danas!
Bye!


ps. Nemojte zaboraviti posjetiti Carlin post ovdje. Iako smatram da ju već znate :P





Broj komentara: 9:

  1. Odlican post i slike :D
    Jako mi je drago sto smo napravile ovaj collab post i nadam se da ce tvoj blog ubrzo porasti :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne slike!
    Ako zelis da se zapratimo javi mi se na mom blogu :
    bogdanascupcakes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidja mi se post. :)
    Pratim te, pa ako ti nije tesko, pogledaj moj blog, i zaprati me ako ti se svidi:)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicni lajfhakovi! Imas jako lepa usta, hahaa, a i slike mi se dopadaju. Vidim da si npvi blog, uclanjujem se. Ako zelis da uzvratis, ili bar posetis moj blog, evo:

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na sjajnim savetima, vecinu nisam znala.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši