petak, 29. travnja 2016.

April Favourites 2016

Helloouu!

Danas vam pisem April Favourites, iako se ne cini da je travanj u zadnje vrijeme. Samo neke kise. Bitno da sam ja sad tu jer me nije bilo mozda dva tjedna zbog moje vlastite gluposti. No, bila sam bolesna pa nisam imala inspiraciju prije toga i bla bla bla... Evo me!
Pa pocnimo!



---


-Number one-



Anti Acne Cream

Ako ovo ikada vidite na polici a imate malih problema sa acnama... Ovo bi vam stvarno moglo pomoci. Meni je pomoglo, pa probajte i vi! Ja sam je kupila u DM-u, no mislim da je mozete naci i na vise mijesta -naravno-. Malo je skuplja jer je to skuplja marka (Himalaya). Ali vjerujte mi, vrijedi.


---

-Number Two-



Balea 

Naravno iz DM-a. Obicna krema koja mi se nekako posebno svidjela. Spada pod jos par stvari koje imam, tocnije dvije stvari, koje su isto super, ali se ovo nekako posebno odvaja.



---

-Number Three-


Essence parfem


Nekako mali, ali mi se jako svidja miris. Vise mi se svidjao jos jedan ovakav drugog mirisa ali nakon onog puta ga nisam uspijela naci :(.


---

-Number four-



Labello

Ovaj lip balm ili lip butter -kako pise- je stvarno dobar! Kao i sve o cemu pricam :P, no tako mi se svidja miris vanilije da mi je sve favorit odmah kad osijetim taj miris. Imam ga vec duze vrijeme jer ga ima stvarno puno, tako da mi se jako svidja.



---

-Number five-



Maramice?¿


Da, cudan favorit. No kao sto sam rekla, bila sam bolesna. A i sada sam jos duboko prehladjena pa brisem smrklje sa treceg reda tipkovnice. TMI ponovo.



---

-Number six-


Stvari vrijedne spominjanja

...

Prvo je nesto za ciscenje naocala sto je jako dobro... Iako smrdi. Nedavno sam pocela nositi naocale i vec sam se privikla na njih toliko da sam u fazi da ih trazim po kuci dok su na meni. Predivna faza. 

Drugo je jedan samponic, da to tako kaze.... Nisam ga bas koristila kao sto vidite ali ima vanilast miris-tako da ga obozavam.

I zadnje je ova cudna stvar za masiranje koju ste vjerojatno vidjeli i prije, ako ne -sad ju vidite-. Jednostavno je neobicna po mom misljenju i zato mi se svidja.


----
----

To je sve od favorita! Nisam dugo pisala i zbog toga krivim svoju lijenost, no evo me! I sada vam mogu reci da cete vidjeti puuunnoo vise od mene u buducnosti. 

Eh, pa bok ljudi. Cujemo se <3

4 komentara:

  1. Odlican post :*
    Ja takoder imam lip butter od vanilije i odlican je. Sto se tice prvog proizvoda nikada ga nisam vidjela, ali i prije sam koristila Himalaya proizvode za lice tako da ti preporucujem najvise njihove kreme za lice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post. Ja imam ovo za masiranje, jeste cudno.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Labello Lip Butter se nalazi i u mojim favoritima, samo što je moj običan, a ovaj je od vanile, znači, moram da ga kupim! :)
    Ako želiš follow za follow, javi mi se na blogu. x.

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je post♥ super su sve stvari :*
    Inace,clan sam tvog bloga.Nadam se da ces uzvratiti! :)

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši